i'm back on track!

Filed under: Vanessa Justice

hejsan på er!
nu är jag tillbaka igen efter några månader. Har känt att jag inte orkat eller haft tid till att blogga. Men nu ska jag försöka igen.

Nu är jag hemma igen i lilla årjäng och jag kan säga att jag längtar redan tillbaka till mathias. Jag ville inte hem än, men vi var så himla tvugna eftersom att robin skulle snart börja jobba igen.. Och just det! Innan vi drog till Mathias och Daniel i Nybble, så va vi på semester i kusten och det va otroligt härligt att vara där. Det va verkligen super duper skoj och speciellt eftersom jag träffade Alex där (jag fick rena chocken, trodde inte han skulle vara där). Hade verkligen jätte kul! Men inte lika roligt som när vi va hos mathias. Saknar honom redan.

Nu sitter jag hos pappa och sitter och bara degar. Finns inget att göra, med tanke på det väldiga tråkiga vädret. Men får väl ta och ringa massa folk nu, har ju varit borta i en vecka nu, så det kanske är bäst att höra av sig

hade så gôtt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0