Assassin's Creed!

Filed under: Vanessa Justice
Vaknade nu och det känns inte bra att vakna vid halv två, men det är ju sista sovmorgonen innan skolan börjar igen. Lärarna saknar säkert mitt mas varje måndag och jag har saknat att bli utskälld.. Haha nejdå, men jag ska masa i morn iaf bara för att jävlas lite och slita ut dom redan första dagen... Senare idag åker jag hem till mamma som jag har saknat så oerhört mycket, Lexi kanske ska följa med, vi ska grilla och det kommer bli jätte mysigt! Första gången jag grillar med mamma i år! I morgon börjar ju skolan, men efter det blir det tillbaka till gårn och se om det kommer några folk dit. Finns ju inget att göra hemma när mamma och Robin jobbar, så jag kan lika gärna dra dit... Jaja, men vi höres! Ska ta och sätta mig och spela lite Assassin's Creed tänkte jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0