film mys med bror min!

Filed under: Vanessa Justice
nu har jag inte skrivit på ett bra tag känner jag.. Nu ska jag titta på 'Johnny English Reborn' med min broder..


idag har jag varit hos julia och sen har jag städat för att försöka tjäna pengar så att vi verkligen kan åka till venedig! Vill så himla gärna dit!


I morn åker jag hem till mamma igen för att passa min syster på måndagen och sen på kvällen är det MI7 (Mission Impossible), jag har inte varit med förut så det ska bli kul att få delta detta året. Kommer inte komma hem förens efter midnatt, typ vid 3 tiden så jag kommer vara trött som ett svin sen! och som tur är så är det ju lång helg så det ska nog bra... men men, ni får ha en trevlig helg, så ses vi senare och om vi inte ses senare, så säger jag godnatt! vi ses i morn!

-vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0