Härliga Lördag!

Filed under: Vanessa Justice
vaknade för några timmar sedan av att solen för en gångs skull lös in på mitt rum! äntligen så har solen kommit fram! Den har varit väldigt saknad! Synd bara att den skulle komma när lovet snart är slut. Men det spelar ingen roll, bara det blir fint väder så är alla glada och nöjda. Sen är det ju snart sommarlov, om man räknar bort några dagar pågrund av massa studiedagar så är det bara en månad kvar! fy fan va härligt!!!! Längtar som ett as!
Hann inte gå över till grannen igår så jag får göra det idag ist. Sen så ska vi grilla också, det kommer bli skoj och sen kanske man skulle dra sig med på en cykeltur med pappa, vore härligt att få komma ut lite också. Efter det om man orkar så kanske man kan lira lite fotboll med brorsan, så att han inte sitter inne nu när det är kanon väder! Senare idag drar jag in till Yuliya för en yttligare piano lektion så jag får nog träna lite på läxorna också.
I morn åker vi hem till mamma, men innan det blir det att träna lite mer och sen kanske man ska träna rösten, så att jag kan nå dom höga tonerna som jag vill nå, visst jag kan ta väldigt höga toner, men jag vill nå ännu högre.
Men nu ska jag ta och borsta tänderna och sen duscha och sen dra till grannen, så vi ses!
~Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0