HELG!

Filed under: Vanessa Justice
nu är det äntligen helg igen, guud så skönt! Har inte hunnit skriva något på hela veckan, men jag ska försöka göra så gott jag kan för att komma tillbaka i spåret. Veckan har gått otroligt fort och det var ganska mycket folk på gårn igår. Det brukar inte vara så mycket folk på våren, men det var kul att se! Nu ska jag ta och duscha och sen tänkte jag att jag skulle ta och göra mig i ordning för att gå upp till Yuliya, har inte sett henne på två veckor så det ska bli kul att se henne igen. Sen efter det blir det att dra hem till min älskade pappa som jag inte har sett sen torsdagen förra veckan, ska bli skönt att se honom igen också! Ha en trevlig helg alla!

vill så himla gärna ha tillbaka mitt
långa hår!.. Tur att det växer som
ogräs!... Mobba inte bilden, hittade
ingen annan än detta gamla skoolfotot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0