Jahaja

Filed under: Vanessa Justice
sitter i sängen med min kära broder och spelar 'Impossible Game'. Jag hatar att förlora på det spelet för det gör en pissed of ibland. Ska snart sätta på mig kläder och dra mig över till grannen och se hur hon mår. Sen måste jag träna på pianoläxorna och sen måste jag väl ta och städa lite också. Sen kanske man ska dra till gårn och kolla om det finns några roliga folk där och sen när jag kommer hem ska jag nog lägga mig direkt i sängen och kolla klart på Master and Commander, kollar på den endast för att Joseph Morgan är med (guuud så snygg han är!)

I morgon åker jag till Yuliya, det kommer bli kul att träffa henne igen. Hon varit på semester i Gran Canaria och gissa om jag blev avundsjuk! Men till sommaren hoppas jag verkligen på att det blir Florens och Venedig, har längtat efter detta hur länge som helst! Eller bara jag kommer bort från Sverige till sommarens så blir jag nöjd. Man klarar sig bara utan semester i 5 år känner jag. Jag har aldrig varit så sugen på att resa som jag är nu! helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0