kära påsklov! du är hjärtligt välkommen!

Filed under: Vanessa Justice
idag var sista dagen på skolan och nu har vi äntligen lov!
Den drygaste dagen idag iallafall. Den är så lång och när jag kom höll jag på att somna, så trött va jag! Jag tror inte att jag har varit såhär trött på länge. Har äntligen gjort klart mitt kemi prov, puuh! trodde aldrig att jag skulle klara att lära mig det så snabbt på bara typ en timme och tio minuter, så jag är ganska imponerad.
I morgon beger jag mig först mot pappa på morgonen, men innan det så hade jag tänkt mig att jag skulle lämna in mitt cv till hotellet, så att jag får gjort det någon gång. Sen så åker vi till farmor för att fira påsken med påskmat och sen lördag åker vi dit igen för att grilla och ha det gött. Sen på kvällen om vi hinner hem så hade jag tänkt att jag skulle laga mat åt Andrea eftersom min lilla sockertopp har fyllt år så tänkte jag att jag skulle göra något riktigt gott och kanske göra iordning altanen så att vi kan sitta ute och äta och njuta av den vackra utsikten vi har.
Jaja, men tror jag att jag ska ta och lägga mig, börjar bli riktigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0