Snart kommer dom!

Filed under: Vanessa Justice
hejsan, just nu sitter jag och väntar på att grannarna ska komma, pappa har lagat middag åt dom också bara för att vi fick låna deras grillkol, men det var ganska omtänksamt och det är väldigt kul att dom kommer. Yuliya svarade inte när jag ringde, hennes mobil är avstängd så jag vet inte om det blir något idag, men då kan ju min Lexi komma hit tidigare ist, men annars så får hon komma vid 8 tiden om jag ska in till Yuliya iaf. Spelar ingen roll ändå för hon ska ju sova hos mig. Blir att kolla på film och kanske prata lite. Det hade hänt lite grejer när hon och konfagruppen va i Tyskland, så vi får se vad som händer. Har saknat henne enormt mycket iaf och jag kommer krama sönder henne sen när hon kommer hit. Men nu får jag ta och göra mig i ordning innan dom kommer!
~Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0