hemma hos min lilla bella!

Filed under: Vanessa Justice
hejsan på er! va ett bra tag sedan jag skrev nu. Har inte haft så mycket tid som man hade velat, men men. Just nu sitter jag hemma hos Bella. Väntar på att hon ska duscha klart och sånt samtidigt som jag väntar på att pappa ska komma och hämta mig. Blir nog att köra mer bil och kanske ta moppen till Andrea. Fast innan det så skulle vi grilla, mums! Love dadda's food!
Jaja, i morgon är det ju måndag och då blir det ju back 2 school igen. Känner att jag verkligen inte har någon stor lust just nu. Vet inte varför, men jag bara vägrar att gå dit i morn! Men jag måste väl klara mig genom måndagen, det kan inte vara farligt. Efter skolan så drar jag som vanligt upp till gårn, kanske med Bella, jag ska fråga henne sen när hon är klar. Känner att denna helgen gick verkligen snabbt, antar att veckan kommer att gå lika snabbt den också. Hoppas bara verkligen att det blir sol nu! Vill inte ha regn!... Jaja, men jag måste dra mig, så vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0