länge sen.., igen

Filed under: Vanessa Justice
sitter hemma hos pappa nu och har laddat ner massa musik.. Har fastnat för Mange Makers Drick Den. Så jävla awesome! Ni måste lyssna på den! Idag har jag varit med Lexi i Karlstad och tävlat med hennes häst. Hon kom tvåa, men hon låg etta ett bra tag. Gick jätte bra faktiskt! Efter det kom Robin och hämtade mig och körde hem mig så att jag fick säga hej till min kära moder innan hon drar till Stockholm i morgon! Hoppas att jag kan få följa med, för jag vill bara komma härifrån! Orkar inte mer!


När jag kom hem till min kära fader så hade han migrän, det va inte så kul så jag fick ta och pyssla om honom. Sen gjorde jag och Kevin lite tacos. Mysigt! Nu ska jag snart ta och sova, så att jag orkar upp i morn. Hoppas verkligen att jag får följa med nu! Hoppas Hoppas Hoppas.. Ses i morn (antar jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0